27 Ocak 2015 Salı

#Bitenler 1#

Merhabalar efendim :) ilk bitenler yazısıyla günler sonra buradayım. Bitirdiğim ürünlerin bir kaç tanesini ne yazık ki annem çöpe atmış. Ve dibinde az kalan ama benim bu yazıda yer vermediğim üç beş ürünüm daha var.Gelelim ürünleri tanıtmaya..
*Pantene günlük saç nemlendirici köpük Evet anlık bir yumuşaklık dolgunluk kazandırıyor fakat daha sonra saçlarımı çabuk yağlandırdı.Bir daha almayı düşünmüyorum.
*Loreal paris Elseve arı sütü besleyici şampuan kokusuna bayıldığım, bittikçe yenilediğim şampuandır kendisi. Elseve şampuanlarını oldum olası çok sevmişimdir. Bundan önce uzun yıllar inci proteini içeren olanını kullanıyordum.Yapısı,dokusu,kokusu muhteşem.
*Loreal Paris saç spreyi esnek tutuş sağlayan bu saç spreyini migrosun indirimden almıştım.Memnun kaldım kalmasınada ama bence Taftın yerini tutamaz.
*Schwarzkopf Taft köpük Yok ben anladım ki köpükler bana göre değil. Çok çabuk yağlandırıyor saçımı.Hacim versin diye kullanıyorum ama pek bir faydası olmadı.
*Nivea pearly&beauty deodrant Kokusu çok hafif.Tam yazlık bir ürün.Baymayan börtü böceğin .sizi rahatsız etmeyeceği gibi. Ne kadar iyi olursa olsun Rexone'dan vazgeçemiyorum.
*Max Factor 2000 calorie rimel Kesinlikle çok başarılı bir rimel.Fırçası hilal şeklinde olup tüm kirpiklerinizi kavrıyor ve kıvırıyor.
*Maybellline the falsies rimel Sınıfta kalan bir ürünle daha karşınızdayım. Rimelden beklentim pıtır pıtır dökülmemesi. Binbir gayretle kapatıcımı sürmüşüm yarım saat sonra bakıyorum benek benek siyahlıklar :(
*Maybelline the one by one rimel Maybelline rimellerinden en başarılı olanı kesinlikle budur.Şişman fırçasıyla çok iyi bir hacim sağlıyor.Dökülmede yaşamadım bu rimelde.
*Golden Rose Liquid Concealer Bu da benim hatalarımdan biridir. Uzun zamandır elimde bulunan sırf  bitsin diye inatla kullandığım üründür.Çizgilere dolan bir yapısı var.İlla ucuz yollu golden rose concaler diyorsanız stick ruj şeklinde olanı tercih edin derim.
*Avon glimmersticks eye liner Asansörlü olan bu kalem akmayan bulaşmayan bir yapıya sahip.Üstelik sürümüde kolay.Hemen hemen tüm renklerini kullandım. Bence siyahını ve kahvesini deneyin derim.
*Maybelline The colossal kajal Kömür karası...piyasaya çıktığı zamanlarda %40 indirim uygulanan bu kaleme neden şimdi indirim yapılmıyor. Ya da ben neden stoklamadım. Ha sakın demeyin aman zaten 9.99 gibi abes bir fiyatı var. Olsun canım indirimli birşeyler almak kadının doğasında yok mu?

3 yorum:

  1. Max Factor 2000 calorie rimel'i beğenen çok duydum. Sence hacim dolgunluk mu veriyor yoksa kirpikleri tek tek ayırıp uzatmada mı daha çok etkili?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hacimli kirpiklere kavuşmamı daha çok sağladı.Uzunluk konusunda bir telescopic değil

      Sil
  2. Selammm Pembe Makyaj Çantam Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

    YanıtlaSil